تحميل
تحميل...
تحميل...
Loading...
Loading...


الوظائف المتاحة

نحن في هيئة تنظيم الاتصالات والحكومة الرقمية نتطلع إلى استقطاب الكفاءات الوطنية المبدعة، الطامحة للعمل في قطاعات الهيئة المختلفة. وتماشياً مع رؤية الهيئة وأهدافها الاستراتيجية، فإننا نحرص على صقل المواهب الوطنية، للارتقاء بمهاراتهم وكفاءاتهم وقدراتهم ومعارفهم. كما توفر الهيئة العامة لتنظيم قطاع الاتصالات بيئة عمل مثالية، تشجّع وتمكّن الموظفين من أداء مهامهم الوظيفية بشكل مبتكر، ضمن أجواء من التفاعل والتعاون، حيث تقوم الهيئة بتحفيز موظفيها على التطوّر وتحقيق طموحاتهم من خلال إشراكهم بدورات وبرنامج تدريبية، وتمكينهم من التواصل مع أفضل الكفاءات الإماراتية والعالمية.

.... تنزيل دليل المستخدم

فترة تدريب

من أجل تطوير الكفاءات الوطنية الشابة، تقدم هيئة تنظيم الاتصالات والحكومة الرقمية برامج التدريب العملي للطلاب من المؤسسات التعليمية في مختلف المجالات الفنية والإدارية وغيرها من المجالات الأخرى. حيث تشكل هذه البرامج فرصة استثنائية للطلبة لاكتساب الخبرة العملية ضمن نطاق تخصصاتهم الجامعية.

الوظائف المتوفرة

Senior Engineer Go…

دوام كامل

Coordinate with all Governmental Entities, evaluate their requests & prepare responses Coordinate with relevant Ministries and Authorities like GCAA, FTA  and Privet sector for actions related to Frequency Spectrum Authorizations Assist in preparing reports, achieving key performance indicators, and extracting the required data. Proactive planning aims to complete the services of major users such as operators and oil companies, and ensure the confidentiality of information related to these services. Actively communicate with Engineers Spectrum Services to guide and facilitate the processes Ensure efficient operation for Frequency Spectrum Authorization

تقدم الآن

Manager Customer H…

دوام كامل

- Supervising the implementation of the Emirates Program for Service Development and Star Rating, including all its requirements. - Supervising the preparation and review of the department's operational plan in collaboration with the staff, ensuring its alignment with governmental directives and the strategic objectives of the authority, approving it, and monitoring its implementation. - Monitoring the results of service indicators and submitting periodic reports to senior management. - Supervising the monitoring of performance indicators' results for departments and sections within the authority, and submitting periodic reports to senior management. - Supervising the preparation and review of all improvement plans within the department, approving them, monitoring their implementation, and submitting reports to senior management. - Supervising the team responsible for conflict resolution and working on enhancing and improving their workflow to meet the expectations of clients. - Supervising the monitoring of performance indicators for the call center and submitting regular reports to the senior management.

تقدم الآن

احصائيات التوظيف

19

إجمالي عدد المتدربين
في عام 2019

88%

من الموظفين هم من
المواطنون